VW e-Golf 2. generacije

Povabilu Društva e mobilnosti o možnosti testiranja novega e-Golfa prek Avantcar-ja med tednom ali med vikendom, sva z zanimanjem izkoristila. Odločila sva se za tedenski preizkus, tko lahko primerjava vsakodnevno vožnjo z najinim BMW i3.

Na vsakodnevni vožnji v službo in nazaj je novi e-Golf primerljiv z dosegom z BMWi3 33kW, polnjenje pa daljše. Pri vožnji na vikend sva opazila pomankanje moči na koncu, dva kilometra pred ciljem, kjer BMWi3 z manjšo baterijo nima težav. Pot je razgibana gor, dol, ostri ovinki, v hrib se mu pozna teža in večja poraba.  Realen doseg se nama ne zdi toliko večji, kot je večja nova kapaciteta baterije. 

 

Plusi:

Velik infotainment ekran, možnost izbire skupine indikatorjev na digitalnem merilniku,  zaslon na dotik, upravljanje z gestami, navigacija s prikazom dosega na zemljevidu, večja kapaciteta baterije, bluetooth povezava z mobilnim telefonom,

Minusi:

e-Golf je navaden avto, ni prilagojen elektromobilnosti, široke gume (slab oprijem), teža, menjalnik z 4. stopnjami zaviranja (1, 2, 3, B), počasno polnjenje AC 7,2 kW, doseg

DSC_0741DSC_0743DSC_0745DSC_0755DSC_0763

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s